HTML

3. ZvZ és ZvP

2011.06.19. 02:02 csana_sc2

A legkedvencebb felállásom...

Mint mindenki, én is utálom a mirror MU-t mint az állat, de úgy érzem kezdek ráérezni...(kopp-kopp). Ma volt néhány ZvZ-m. Az egyikben metalopolis-on, nem volt a játék elején semmi sajt. Le scout-oltam a kötelezőt és ennyi. Gyorsan szaturáltam 3 base-t és roach+infestorra mentem. Kb meg is lett a 200/200 és jön az ellen szépen betámadja a 3. base-emet. Én szerencsésen, vagy inkább balfaszosan a rámpa alján küldtem a roach-aimat, ő meg egyből felfutott a base-re és lekapta a hatch-et. Közben lekapkodtam néhány roach-ot, de ő annyira high volt, hogy gondolt egyet és tovább ment, majd lekapta a natural-on lévő hatch-emet is és onnantól kampó mackó volt nekem. A támadását vissza vertem sikeresen, de mire odaértem, már pótolta a seregét és beabált.

A másik ZvZ szintén metalopolis-on volt. Cross position volt és suicide bubimmal sikerült meglátom a baneling nest-et. Pakoltam is le egyből a Roach warren-t. Közben a srác harassolta a drone-jaimat, de nem sok sikerrel, max 1x, amikor annyira balfasz voltam, hogy baneling-ekkel szépen besétált és lekapta a drone-jaim 3/4részét, am a rámpát faszán lefalaztam egy spine-al és egy evo chamber-rel. Ha közé beállítottam a queen macit, ott nem tudott befutkosni. 10 percnél kb tettem a 3. expet és lepakoltam egy infestation pit-et is. Ekkor készült az ő 3. bázisa. Betámadok, mondom megnézem mi a gránát van. Mivel a mikróm az kb olyan -10 és 0 között van, ezért egyszerű "attack+move" NASA billentyűkombinációval beküldte a banelingjeit a ling és infestor hadseregembe és meggyalázta a testüket. Maradt kb 6 lingem, amiket szépen elbújtattam, és építettem én is baneling nest-et, hogy majd azzal begurulok hozzá és meglepem. Szépen visszahoztam magam, ismét ling és infestorokat hoztam. Ekkor jött a meglepi, jött vagy 10 muta. Jól rápacsált és befungaloztam szépen, közben jött a ling+baneling sereggel és ismét a mikrómnak vagyis izé olyanom nincs is. Szval balfaszságomnak köszönhetően beabálta a lingjeimet (ismét-.-"). De(!) ismét visszavertem, tettem a 4. és 5. base-emet is. Kb 20 percnél járunk. Hive már korábban elkészült, és letettem a hydra den-t és az ultra cavern-t. Secc perc alatt 200/200-on voltam. A baneling nestnél elkészült a gurulás, és a dugi lingjeimmel, ígéretemhez híven szépen begurultam még a támadásom előtt és bekaszáltam a 2. base-n lévő összes drone-ját. Eközben már gurulgattam szépen a hydra+ultra+ling seregemmel. Ismételten (harmadszorra!) is beszoptam a banlingekkel(XD) és megint megette az összes lingemet, és néhány hydrát is, viszont az ultrák szépen fogták a dmg nagyobb részét és könnyen átmentem rajta. Szegény pont gyártotta a brood lord-okat, amiket könnyű szerrel megettek a hydrák, majd a natural lekaszálása után, gg-zett.

Aztán volt egy faszányos ZvP is Backwater Gulch-on. Törekedtem a makro game-re. 7. percben már 3 base-n voltam. Én jobbalsóban, ő pedig bal alsóban volt. Hoztam a roach, infestor seregemet szépen. 17. percre 160-as voltam 2/2vel. ő jött kb egy 100-120-as stalker imo sereggel, amit fungalok után röhögve kaszáltam le. Ja és ekkor már 4 base-n voltam. Elég gyorsan lépett és nyertem is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csanasc2.blog.hu/api/trackback/id/tr282996488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása