HTML

Open

2011.06.08. 13:29 csana_sc2

Ez a blog többnyire az 1v1-es játékaimról fog szólni. Jelenleg platina 23. helyen állok a ladderen. A StarCraft-tal már kis droid korom óta játszom, de csak ritkán. A multiplayer az első részben, de még a StarCraft 2 béta idején sem hatott meg, max a teamgame-ket nyomattam a haverokka. Amikor kijött a béta a 2. hullámban kaptam is kulcsot, aztán mehetett a game. Akkoriban Terran voltam, de mára átálltam Zerg-re. Jobban szeretem ezt a fajt, mert mapcontrol-t lehet vele tartani, midgame-től a játék végéig pedig kb annyi egységet hozhatok le, amennyit akarok.

Így kb ennyi lenne a nyitó blog, a továbbiakban a napi ladder játékokat fogom közölni (BO, csaták) 1-2 kép kíséretében.

Szólj hozzá!

Címkék: 2 starcraft

A bejegyzés trackback címe:

https://csanasc2.blog.hu/api/trackback/id/tr642967665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása